Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2021 12:12 - Харвардско-интелигентска
Автор: boristanouscheff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1314 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 06.12.2021 12:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
- Хей, приятел, ти какво решил си с пп чука! С тоя трясък и искри?
- Аз ли? Път ще се прокара, друже, тука, нов път в тези канари!
- ?
- Защо ли? Защото съм плебей по рождение и всички дрипльовци са ми братя. О, колко грозна е земята и колко са нещастни хората без път към промяната! О, вие там горе, вие... (говореше момъкът, с изправено чело и стиснати в закана юмруци). О, аз ще отмъстя, ще изчегъртам тия номенклатурни принцове и принцеси, мултаци и раздавачи на порции. Жестоко ще им отмъстя зарад братята ми, зарад моите братя, които имат лица, жълти като пясък, които стенат по-зловещо от декемврийските виелици! Чуй стоновете им! Аз ще отмъстя за тях!...
Повервайте ми! - се изтръгна нещо като вопъл от гърдите му, докато продължаваше да удря по скалата с надеждата да чуят кънтенето ѝ и сами да му предложат стълбата - онази от приказката! - по-бързият път към промяната, според него.

  П.С. Днес, момъкът може да го видите вече как катери стълбата. Канарата така и си остана цяла, а следите от чука по нея, се превърнаха в медийна атракция.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: boristanouscheff
Категория: Лични дневници
Прочетен: 372920
Постинги: 60
Коментари: 98
Гласове: 77
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930