Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2021 10:29 - ИНТЕРВЮ С ГОСПОД
Автор: pvdaskalov Категория: История   
Прочетен: 10072 Коментари: 11 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

-         Господи, но аз не те виждам!

-         Има ли значение?

-   Обикновено публикуваме снимка на интервюирания…

-         Е, не съм с трънен венец, нито белобрад старец.

-         Добре, извинявай. Кой е първият – Ти или материята?

-         Материята, разбира се. Роден съм от нея, защото се нуждаеше от пастир.

-         А как успя да се усъвършенстваш от първобитната материя?

-         Кой казва, че тя е първобитна? Тя е вечна и изменчива с огромни възможности за трансформации.

-         Добре, кой създаде човека?

-         Не и аз. Продукт сте на тази матрия, която наричате Природа.

-         В такъв случай, каква е твоята роля в нея?

-         Вие, човеците, ми вменявате някаква роля.

-         Значи ли това, че сме от един дол дренки, както казваме ние, българите.

-         Да, но има съществена разлика. Вие сте ме избрали по древна традиция, защото сте част от нещо голямо, а аз съм това Нещо. Тъждествен съм с него.

-         За всемирен разум ли говориш, защото не е така лесно да си представя същността ти?!

-         Да!

-         Добре! Кажи нещо за големия взрив.

-         Имате ли сърце?

-         Да, не можем без него.

-         Големият, безкрайният Свят също пулсира… през 20-30 милиарда години.

-         Разбрах, но след всеки удар на сърцето ние не се променяме, за разлика от Вселената.

-         О, не! Променяте се и още как! По-бързо от нея.

-         Ти оцеляваш ли след всяка пулсация?

-         Уви, преживявавам ужасите на трансформациите, но си запазвам бистрия ум. Не личи ли?

-         О, Господи, през ума не ми минава оспорваща мисъл. Ние сме свикнали да приемаме Словото ти като най-чиста истина и нравствено наставление.

-         Не аз съм диктувал Божиите заповеди, драги. Те са каймака на човешкия опит. В безкрайния Свят има безброй цивилизации и неизброими представи за Бог.

-         Защо Светът се разширява?

-         За да не се сношават тези цивилизации. В противен случай последствията са непредвидими.

-         Имам още няколко въпроса.

-         Не, не! В момента давам интервю поне на един милиард човекоподобни индивида из цялата Вселена. Сигурно имаш връзки, щом се добра до мен в такъв момент, тайм пик, както казват англичаните, които имаха глупоста да се отлюспят…

 

-         Да, но исландците успяха да им го начукат, Господи…*

* Става дума за футболна победа малко преди да взема интервюто. 



Тагове:   Бог,   Свят,   вселена,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anetta - Знаеш ли..
28.09.2021 10:51
вярвам в Бог, не вярвам в религията. Ако религията наистина служеше на Бог, нямаше да съществува в такива палати. Погледни Ветикана..Всички свещеници щяха да живеят в колиби и в гората..за да са по-близо до природата и Бога. 10-те божи заповеди..да не говорим, че само като чуя думата заповед..и вече съм настръхнала..
Една от заповедите е не кради! Бог не е създал частната собственост..от кого да се краде. Бог ни е дал земя и природа, да ни храни и облича...без граници кое на кой е.
Не убивай..и това е невъзможно. Всички ние сме убийци..убиваме мухи, комари, хлебарки, животни..и то ежедневно. Нима нашия живот е по-ценен от този на мухата..ми що..и та нея е единствен живот..
Или Бог иска да трупаме грехове, защото неговите заповеди, няма как да се спазват на Земята..и да ни наказва след това?! Не вярвам.
Религията е намерила начин да държи в подчинение хората, да ги кара да се страхуват..вместо да ни учи че Бог е Любов.. Отвратих се от свещеници, църква и лицемерие..Моят Бог..ми нашепва само едно..не прави това, което не искаш на теб да сторят.
Аз обичам Бог и Бог ме обича..без условия..и без заповеди..
И пак прекрасен ден..ставам щото купища задачки ме чакат..:)
цитирай
2. zaw12929 - ВСЕ КЪМ ГОСПОД СТЕ ПРИВЛЕЧЕН- НО ...
28.09.2021 11:21
ВСЕ КЪМ ГОСПОД СТЕ ПРИВЛЕЧЕН- НО КАТО НЕ СТЕ ВЯРВАЩ- ТОВА Е ГРЯХ! ОСТАВЕТЕ БОГ И СВЕТЪТ МУ БЕЗ ВАШЕТО ПРИСЪСТВИЕ. зА ВАШЕ ДОБРО Е!
цитирай
3. hamlet6op - Поздравления:- в началото бе словото
28.09.2021 11:43
Надявам се действително да си разговарял с господа а не с неговия противник.
цитирай
4. pvdaskalov - * ! *
28.09.2021 11:58
Благодаря за коментара. Май и аз така разсъждавам, щом съм взел интервю от въображаемия Господ-Бог, а не от някой поп. Всеки различно си го представя и почита.
Успешен ден и прецени с какво може да ти помогне Блоговата общност и в частност нив с Лео. Щом си заета и нямаш време да четеш, отговорът ми тук ще е кратък. Но не си деактивирай собствения блог. Моят не беше подхранван 3-4-5 години и си остана непокътнат. Няма страшно и за твоя.
П и е р
цитирай
5. pvdaskalov - * ! ! *
28.09.2021 12:14
Завче, кой те излъга, че не съм вярващ? И защо смяташ, че не трябва да интервюираме, макар и въображаемо, тези, които уважаваме, почитаме и обичаме. Значи аз не мога да разпитам покойната ми мама, как ме е намирала като син и да проведа мним разговор с нея. Един такъв подход не обижда никого. Дори обратното, кара те да разсъждаваш за най-важните моменти от съществуването, пардон, гостуването ни на този свят, за доброто и за лошото, за щастието и нещастието, за случайното и закономерното... Моят мозък не знае що е веселба и почивка. Дори и нощем не спи, а фантазира. Не се заяждам, не споря фанатично... просто следя и чувствам тиктакането на биологичния ми часовник.
Бъди жив и здрав!
ПС - преди години беше по-кротък...
цитирай
6. pvdaskalov - * !!! *
28.09.2021 12:18
hamlet6op написа:
Надявам се действително да си разговарял с господа а не с неговия противник.

Благодаря за идеята. И ако проведа такова въображаемо интервю, почтено ще цитирам на кого принадлежи идеята.
цитирай
7. pvdaskalov - * !V *
28.09.2021 12:30
На един коментар, изпратен днес в 12:05 не дадох зелена светлина. Подобни коментари ни отчуждават. Щом Природата е създала най-ценното - човека, защо си отмъщаваме като я обезобразяваме и сме на път покрай нея да унищожим и себе си?
цитирай
8. valben - Къде се изгуби, бре, майсторе?
28.09.2021 12:58
Ето тези твои думи ми липсваха. Бях се притеснил. Ти изчезна някъде и дълго време се чудех къде ли си. И едни такива времена настъпиха... Е, сега вече се уверих, че си добре и продължаваш да разказваш в твоя си стил. А пък това интервю много ми допадна. Прочетох си го няколко пъти и стигнах до дълбокомисления извод, че Господ си знае работата. Ще чакам и ще се радвам още да те чета.
Вальо
цитирай
9. nedovolen - Заглавието е шеговито, според мен. ...
28.09.2021 14:02
Заглавието е шеговито, според мен. Към някои, които вече се произнесоха.
Има нещо, с десетте божи заповеди. Господ никога, никъде, към никого не е давал заповеди. Той Е.
Действа Сам. Не му трябват парламенти и всякакви съветници. Ураган-ураган. Земетръс-земетръс. Всякакви катаклизми и епидемии...
Няма ли да Го разберем най-сетне.
:)))

цитирай
10. pvdaskalov - * V *
28.09.2021 18:34
valben написа:
Ето тези твои думи ми липсваха. Бях се притеснил. Ти изчезна някъде и дълго време се чудех къде ли си. И едни такива времена настъпиха... Е, сега вече се уверих, че си добре и продължаваш да разказваш в твоя си стил. А пък това интервю много ми допадна. Прочетох си го няколко пъти и стигнах до дълбокомисления извод, че Господ си знае работата. Ще чакам и ще се радвам още да те чета.
Вальо

Благодаря, Вальо. Вчера бях в Пловдив и за кой ли път се сетих, че се уговаряхме преди години да ми дойдеш на гости. На връщане през ноември мога да мина и да те подбера с тайфа пловдивски блогъри, ако се познавате и поддържате дружески отношения. Има за какво да си говорят сериозните и възпитани хора. Дано има някой измежду вас, който да умее да готви. Аз мога да правя само палачинки. Намазани с лютеница стават вълшебни...
Жив и здрав!
цитирай
11. pvdaskalov - * V! *
28.09.2021 18:42
nedovolen написа:
Заглавието е шеговито, според мен. Към някои, които вече се произнесоха.
Има нещо, с десетте божи заповеди. Господ никога, никъде, към никого не е давал заповеди. Той Е.
Действа Сам. Не му трябват парламенти и всякакви съветници. Ураган-ураган. Земетръс-земетръс. Всякакви катаклизми и епидемии...
Няма ли да Го разберем най-сетне.
:)))

Господ е неуправляем и понякога безмилостен, но свеждаме глава, защото сме безкрайно слаби в сравнение с неговата мощ.
Дано си се свързал с Валери и сте планирали да посетите осиротелия си приятел.
Хайде, напиши и ти нещо за душата!
П и е р
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pvdaskalov
Категория: История
Прочетен: 2103070
Постинги: 726
Коментари: 6890
Гласове: 13602
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031