Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2018 07:02 - ИМЕТО ВАРНА Е РЕЗУЛТАТ ОТ ИЗГАРЯНЕТО НА ДЕВНЕНСКИЯ АУЛ НА КРУМ
Автор: devnenetz Категория: История   
Прочетен: 2991 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 14.01.2018 18:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Същият се е намирал в района на град Велика Преслава и е бил изгорен
от войската на император Никифор
I Геник в края на месец Юли, 811 година.

В редица стари исторически документи възловото и основополагащо име „Варна“ е записано на гръцки език така:

Βαρναις (βαρναις)

Според мен „Град Βαρναις“ означава „Изгорен град“ (Град Варна / Девня – Изгореният от византийския император Никифор „Аул на Крум“).

 Гр. ез. Βαρναις (βαρναις) = Англ. ез. Burns (burns) =  Гр. ез. Μπερνς (μπερνς,     εγκαύματα) =  Изгаряния, ожоги и т.н...

Това може да бъде проверено от всеки добросъвестен читател (да не говорим за учените!) чрез преводача на Гугъл.

devnenetz




Гласувай:
7



1. devnenetz - Ще прередактираме ли историята на Дунавска България?
14.01.2018 07:05
Идва денят, в който ние българите ще си признаем, че най-безотговорно сме проспали най-важния град в историята си. И до днес ние не знаем, че името „Варна“ означава „Изгаряне“ / „Изгорен град“. Тук не е подходящото място, в което би трябвало да обясня и развия най-подробно основанията за това мое твърдение. Дори считам, че това не е необходимо, тъй като аз разработих огромния краеведски материал „ГРАД ВЕЛИКА ПРЕСЛАВА – ПЪРВАТА СТОЛИЦА НА ДУНАВСКА БЪЛГАРИЯ ОТ 681 ДО 811 год.“ Същия изпратих още в края на месец Юли 2017 година с препоръчани писма записан на CD до 12 адресата. Това бяха държавни институции, институти, музеи и отделни личности. За голямо съжаление не получих дори и едно писъмце, с което някой от тях да ме уведоми, че разработката ми е пълен боклук.
Вложих 7-годишен неимоверен труд и мисля, че най-после град Велика Преслава ще възкръсне и ще преобърне нашата история. Сега смятам да публикувам в блога си само съвсем кратки щрихи от разработката си. Някои от тях се родиха допълнително през шестмесечното ми очакване на благоволението на „височайшата“ ни историческа наука. Ако същата не прояви интерес към моите идеи, аз ще публикувам имената на адресатите на записаната ми на CD разработка. А, ако един ден България признае официално, че град Велика Преслава / Плюска град / Варна е бил в Девня, ще има хора и институции, които ще се срамуват от безразличието си, а за мен няма да има с кого от тях да се гордея.
devnenetz
цитирай
2. anonimen65 - interesno otkritie
14.01.2018 14:50
velika preslava ne edneshen veliki preslav,a devnia obiasniavah varna s bial grad i go svarzvaha s reka varda bila barza i beleela moje bi se otnasia za dneshnia varna grad
цитирай
3. devnenetz - Според мен град Велика Преслава е ...
14.01.2018 16:04
Според мен град Велика Преслава е наследник на град Марцианопол, а (В.) Преслав е третата ни столица.
цитирай
4. iliyanv - Абе, ако в Девня няма специализирана психиатрична
15.01.2018 08:39
помощ, в "изгорения град" има, струва ми се.
цитирай
5. devnenetz - Уважаеми г-н ilianv,
15.01.2018 18:25
Имах добро мнение за Вас, въпреки че нямам честта да Ви познавам. Прав сте – за Ваше височайше сведение в Девня няма специализирана психиатрична помощ. Разбирам, че имате голяма нужда от такава, но не мога да ви помогна. Като областен град Русе вероятно има специализирано медицинско заведение и спокойно може да се настаните в него. И да се лекувате. Имате голяма нужда от такива специални грижи. Ако продължите да четете моите съкратени по обем извадки от разработката ми, ще получите отговор на Вашето основателно недоумение защо българската столица някога била ниричана Преслаба, а не Преслава. Извинете ме, но нямам време да Ви отделям повече от драгоценното си време. Все пак аз искам и съм се посветил на забравения от българския ни народ и неоткрит досега от българската ни историческа наука град Велика Преслава. Вие сте една настояща средна извадка на българския народ, който като кон с капаци знае само едно – Аспарух преминал Дунава, спрял в Плиска, разседлал коня си, запретнал ръкави и започнал да гради Плиска – Първата столица но държавата си. Така е. Така беше. Беше! Град Велика Преслава ще зачеркне много научни "нагласености" в официалната история на Дунавска България. Може би Вие ще го разберете по-бързо от българските държавни и научни институции. Ако се излекувате. Кураж и успех, приятелю мой!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: devnenetz
Категория: История
Прочетен: 1190851
Постинги: 528
Коментари: 339
Гласове: 1259
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031