Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2013 13:04 - (2) МНОГО МЕ Е СРАМ, АПОСТОЛЕ!
Автор: devnenetz Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1722 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 19.02.2013 13:08



- Продължение - 


Дяконе!

Пасувам.

Гладувам.

Псувам.

Гласувам…

 

Срам ме е за мен!

Срам ме е за всичко!

Срам ме е за всички!

Недостойни сме

за твоята мечта!

И за твоята борба!

И за твоята душа!

И за твоята сълза!

 

Не плачи за нас,

Апостоле! 

Ти искаш

пак

комитет

да основем,

народ

да поведем.

 

Готов съм!

Но при

триста партии

кой

ще поеме

по твой’те

дири

Бати

Дядо

Василе?…

 

От време

оно

все чакаме

от някой

друг

свобода.

А, ти…

ти искаше

… сами

да се

направим

свободни!

 

Казано

в скоби:

 на нас

все тъй

ни е предписано,

все тъй

ни е орисано -

който ни освободи,

той да ни пороби.

 

И сега!...

И сега 

е тъй,

Дяконе!

 

******

Сгрешил ли си

с нас?

Пешман

 ли си

с нас?!...

Господи наш…

Неповторими,

Безгробни!

Непрежалими

Апостоле !!! ??? …

 

19. 02. 2005

За голямо съжаление, държавата ми България продължава
да се свлича все по-надолу и по-надолу!...

Д о к о г а  Н А Р О Д Е ??? !!!...

19. 02. 2012

 

„Глухо и страшно гърмят окови,
не чуй се от тях глас за свобода:
намръщен само с глава
ти сочиш
на сган избрана - рояк скотове…”

 

Свличането продължава. Пак летим към пропастта.

 

Не се ли наспа! СКОКНИ Н А Р О Д Е !!!...

 

… През последната седмица българският народ се пробуди и заля улиците и площадите с масови протести срещу разрухата, беднотията, оскотяването и опростяването на народа и на цялата ни държава продължило повече от 23 години. Байракът на протестите са вее най-високо в борческа Варна. На варненските протестиращи посвещавам този преработен вариант на моята изповед пред Апостола. Дано отсега нататък да стават ръководители на България само честни, кадърни и всеотдайни на Родината ни патриоти, а не чужди ставленици, мекерета, крадци, мутри, майкопродавци и народоубийци, на каквито се нагледахме и наситихме!

 

19. 02. 2013

 

Гр. Варна, инж. Драгия Драгиев

 




Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: devnenetz
Категория: История
Прочетен: 1202281
Постинги: 528
Коментари: 339
Гласове: 1259
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930