Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2013 13:19 - ТАНГО ПОСЛЕДНО НА БЪЛГАРИЯ С ИВАН КОСТОВ
Автор: devnenetz Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2088 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


ТАНГО ПОСЛЕДНО НА БЪЛГАРИЯ С ИВАН КОСТОВ

 

Танго последно танцуваме двама.

Танго последно след мъртва любов.

То не вълнува сърце ми терзано.

С  развод започва живота ми нов.

 

Нима не чувстваш ти,

че веч те мразя аз?

А моите очи

излъчват само бяс.

 

Аз бях прекрасна, страхотно красива.

Аз бях  държава  с  кадърен народ.

Ти го нахрани с вода и коприва,

затуй пък днес получаваш развод.

 

Нима не чувстваш ти,

че веч те мразя аз?

А моите очи

излъчват само бяс.

 

Защо ти мене Иване продаде?

Защо тъй тежко ме ти разори?

Защо ти мене Иване предаде?

Ех! Твоят път към затвора върви!

 

Нима не чувстваш ти,

че веч те мразя аз.

А моите очи

излъчват само бяс.

 

Дано щастливо живея без тебе.

Дано забравя твоя лош период.

Дано се справи народът без тебе.

Здравей, мой жалък , мой тъжен развод!

 

*2001 /Популярно танго и песен /

 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. devnenetz - Пояснение
11.01.2013 13:36
Господин Иван Костов пое държавното кормило в наистина трудна ситуация. Съчувствам и на Жан Виденов, и на него, и на седесарите, но сгромолясването в живота на нас, българите, по времето на Иван Костов беше продължение на Жанвиденовото. Нашата държава, и нашият народ, тогава бяха жертвено агънце на едни хищници, които бяха извън нашата територия и бяха нашите държавни и народоглаворези. Днес те ни "защитават" и ще ни "защитават" от иранските и недай си боже от руските ракети.
Новината, че в град Козлодуй щели да бият Иван Костов ме потресе. Та той, така или иначе, беше избран български премиер! Нали нашият народ така или иначе гласува за него!
Да са живи и здрави онези, които са бомбардирали София и държавата ни. Те са върха на човечеството. По-точно - на човешката подлост!
Бог да прости държавата ни!
Амин.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: devnenetz
Категория: История
Прочетен: 1194234
Постинги: 528
Коментари: 339
Гласове: 1259
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031