Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2014 18:18 - ПРОФ. СТАМЕН СТАМЕНОВ РАЗКРИ СЕНЗАЦИОННО: ИЗВЪНЗЕМНИ ЖИВЕЯТ НА ВИТОША ! ПОТВЪРДЕНО Е !
Автор: kolevm38 Категория: Други   
Прочетен: 10862 Коментари: 12 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Проф. Стамен Стаменов разкри сензационно: Извънземни живеят на Витоша! Потвърдено е! image image 12:10 | 16.03.2014 image   image   Автор: ПИК       Share  

Извънземни живеят на Витоша. Това сензационно обяви уфологът проф. Стамен Стаменов в предаването „Пуснете водата” на TV7. Днес е световният ден на астрономическите обсерватории.

 

Проф. Стаменов е убеден, че Витоша е "особена планина" и затова извънземните са я приели за свое обиталище. Според уфолога човечеството вече се намира в нов етап от своята еволюция, когато се готви да направи решителен скок. Затова и хората, според него, все по-често търсят контакт с по-развити видове във Вселената.

 

По неговите думи планетата Земя е била създадена от извънземни,

 

а човекът пуснат готов, но създаден по божествена схема – човекът е бил сътворен. Мисията на човечеството пък, според него, е еволюция в същества, категорично различни от това, което представляваме днес.

 

Ние вървим към космически тип цивилизация и човечеството отдавна е готово да се трансформира и да престане да съществува в това ограничено тримерно пространство, смята още професорът.

 

Стаменов е убеден, че извънземните отдавна обитават Земята и работят съвместно с тайно служби. Уфологът е на мнение, че има достатъчно доказателства, които сочат за категоричното присъствие на НЛО сред хората.





Гласувай:
8



1. tera - Ами как няма да е убеден,
16.03.2014 22:40
след като с подобни дивотии го е добутал до професор.

Но от друга страна съм съгласна с него - онези имоти в полите на Витоша, повечето вдигнати с незконни средства май са на извънземни, дето АП не ги лови.

цитирай
2. kostadin - след като с подобни дивотии го е д...
16.03.2014 23:59
tera написа:
след като с подобни дивотии го е добутал до професор.

Но от друга страна съм съгласна с него - онези имоти в полите на Витоша, повечето вдигнати с незконни средства май са на извънземни, дето АП не ги лови.


ТеРа там живеят и много съвсем обикновени хора .Просто това е земята върху която са се раждали и умирали предците им.
цитирай
3. chalama - уфффф
17.03.2014 02:39
не мога да коментирам такава глупост... насилвам се но не мога...
цитирай
4. apostapostoloff - Така е- аз всеки ден
17.03.2014 03:45
контактувам с тях. Нося им мусака и мастика. Много налитат на тия неща...
цитирай
5. godlieb - ЗА ПЕНСИИТЕ , от Хеми ВАРНАЛИУС
17.03.2014 11:57
ФЕЙ - ТЪКИВЪНКЪНЪ ПУРФЕСУРИ - МОЙТЪ БУЛКЪ - НАЙ-АРЕСВА - БА . . .
цитирай
6. estirbg - Все по-често ще прехвърчат....демоните
17.03.2014 12:45
това са техни прояви.
Целият елит - и научен и управленчески - са зомбирани от сатана, щом и Паси ни подготвя за среща с "извънземните", да не говорим за Далай Лама, който си контактува с тях свободно.
Готвят ни за последния фарс - "пришествието" на Луцифер с фалшивия ник "Исус Христос".
Почти цялото човечество ще му повярва...дано поне вие сте разбрали с кого ще ни "запознаят"...
цитирай
7. rozzatta - Аз съм един от тези извънземни. дойдох в блога да ви освестя. покайте се и ме следвайте
17.03.2014 14:24
Не можете да ме спрете, не можете да ме бутнете, не можете да направите нищо, защото силата и волята са по-силни от глупавата ви безграничност. Колкото повече говорите и ме оплювате ме правите по-силен, аз съм намерил хора, които ме ценят и разбират те са моето семейство, те са мойта светлина, те са ми всичко!!! АЗ винаги ще съм на пост и винаги над глупостите ви !!!
Благодаря на хората които са до мене !!
цитирай
8. raders - Не можете да ме спрете, не можете да ...
17.03.2014 18:14
анонимен написа:
Не можете да ме спрете, не можете да ме бутнете, не можете да направите нищо, защото силата и волята са по-силни от глупавата ви безграничност. Колкото повече говорите и ме оплювате ме правите по-силен, аз съм намерил хора, които ме ценят и разбират те са моето семейство, те са мойта светлина, те са ми всичко!!! АЗ винаги ще съм на пост и винаги над глупостите ви !!!
Благодаря на хората които са до мене !!


Халал ти вяра! Хубаво е, че се вземаш насериозно

цитирай
9. watchtowerman - Интересно по какво е "професор" ?
17.03.2014 19:06
Къде е следвал ? Пък и да не забравяме съвместняването му в провала с Измамата "Царечина" - то там не бяха извънземни, царски самуилови и иван асенови съкровища, пишман екстрасенси с дипломи и без дипломи, някои всяка вечер обслужващи с присъствието си сладострастието на генерали от щаба на армията, която пък олекна от тия палави вечери с 169 000 лева за три години. Пък обещанието беше, че ще се "рови" САМО ТРИ ДНИ... И проточие.
цитирай
10. raders - Къде е следвал ? Пък и да не забравяме ...
17.03.2014 20:42
watchtowerman написа:
Къде е следвал ? Пък и да не забравяме съвместняването му в провала с Измамата "Царечина" - то там не бяха извънземни, царски самуилови и иван асенови съкровища, пишман екстрасенси с дипломи и без дипломи, някои всяка вечер обслужващи с присъствието си сладострастието на генерали от щаба на армията, която пък олекна от тия палави вечери с 169 000 лева за три години. Пък обещанието беше, че ще се "рови" САМО ТРИ ДНИ... И проточие.


)))) Те идиотите нямат спирачка
цитирай
11. estirbg - Щом изловихме лъжците и манипулаторите от Сорбоната и Харвард
17.03.2014 22:19
няма как да пощадим и подминем и родните генератори на простотии.
Тъй като ми се наложи във връзка с една тема да прехвърля и прочета теориите на някои известни учени историци, с изненада забелязах ,че и други титуловани дълбаят в много погрешни посоки. Трагичното е, че подобни учени, украсили се с "височайши" почетни звания успяват солидно да заблудят и читатели и слушатели.
Хубавото е, че вече с нета имаме достъп до източници и документи, с които можем да ги разобличаваме - един дилетантски поглед понякога е по-ценен от рутинното дългогодишно тъпчене в грешна посока.
цитирай
12. tera - @2
18.03.2014 10:18
Явно изобщо нямаш чувство за хумор и много трябва да ти се обяснява.

Говоря за вдигнатите палати и сараи в полите на Витоша, а не за къщурките на местните, обикновени хорица.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10354283
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1996
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930